Vis enkelt innlegg
Gammel 05-08-20, 09:29   #19
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kakebord til konfirmasjon

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

12 voksne
1 barn
3 ungdom

Langpanne brownies
Marsipankake fra bakeri
Hjemmelaget kransekake
Twist
Dajm
Friskis sorbet fra Hennig Olsen (er sørlending, ikke sunnmøring)
Dajm iskake med nøttebunn
Suksessterte

Noe mer? Hva mangler?
Mulig det blir felles resteselskap to dager etter med venninner mm, men har ellers ikke ønske om å sitte igjen med mye kake.

Jeg tror du kan regne med en del rester, ja. Nå har du 1/3 kake til hver gjest + sjokolade og is.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Med mindre du vet at alle elsker nøtter/mandler, ville jeg vurdert bytte ut ut noe av det med nøtter og mandler. Kransekake, suksessterte og iskaka blir jo ganske like greier? Men vet det ikke var det du spurte om.

Ja, det er overvekt av nøtter og sjokolade i variasjon, og alt er ganske "tungt", bortsett fra sorbeten. Bytte noe med fruktsalat, eller en frisk ostekake? Jeg lagde Krem.no sin pasjonsfruktostekake, den var veldig frisk og god. Evt. en fruktsalat, det kan være godt ved siden av iskake.

Men jeg syns du har veldig mye godt på kakebordet altså! Og jeg tror det er ting som faller i smak, så ønsker du ikke å bytte noe så kjører du på. Det ser digg ut.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat