Tråd: Downton Abbey
Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-15, 11:08   #150
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Re: Downton Abbey

Jeg tror vi med dagens medieverden er preget av en misforstått opplevelse av at realistisk = fælt. Det hender stadig vekk at folk giftet seg med noen de elsker, får en frisk baby, lander en jobb de virkelig har ønsket seg og blir friske fra sykdom eller får oppklart en feildiagnose. Det er ikke far out med litt lykke og måloppnåelse med jevne mellomrom. Jeg har alltid forundret meg over at litteratur og film må være tragisk for å bli vurdert til å være realistisk eller av god kvalitet. Serien som helhet har i sum inneholdt nok vanskeligheter til at det neppe kan plasseres i Disneysjangeren, og jeg ble veldig glad for at de ikke falt for fristelsen til å gjøre avslutningen "realistisk og interessant" med å la det ende i elendighet. Deilig! (Og like realistisk som noe annet!)

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -

Sist redigert av Pebbles : 28-12-15 kl 11:14.
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat