Vis enkelt innlegg
Gammel 09-11-14, 07:59   #60
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken kalender fikk du som barn?

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Jeg startet dog ut optimistisk med pakkekalender til nr1. Og nr2. Og nr3. Og så gikk det over til å bli pyton å finne på ting, den ble veldig dyr, og jeg likte det dårlig. Selv med bistand fra svigermor og mamma, var det fortsatt mye å ordne. Så i fjor landa vi på endelig løsning: De får hver sin kjøpakalender, og en pakke på den broderte kalenderen hver søndag i advent. Så får mormors flotte broderi være i bruk, og det er overkommelig for meg å fikse.

Kjenner meg igjen, 96 adventsgaver har ført til at det blir kjøpekalender i år som i fjor. Ideen med gaver på søndagene i advent i tillegg, den var jammen så god at jeg skal herme etter Dronningen.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat