Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-06, 20:02   #71
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NRK1 kl 21:45 - Dr House - Genial serie!

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og for å komme tilbake til utgangspunktet: det er helt i fandoms ånd å bruke begrepet "shippe", som egentlig handler om å heie på romantisk kobling mellom fiktive personer, og bruke det på faktiske, virkelige personer, som f.eks. Branagh og Thompson. (Fanfiction og slashfiction om ekte personer, i motsetning til fiktive, eksisterer også og kalles RPF og RPS for "Real Person Fic" eller "Real Person Slash".)

Jeg har hengt nok på Harry Potter-steder til å ha fått med meg det der med shipping, men du har sannelig gått dypt i materien! Finnes det et eget sted for Branagh/Thompson-shippere, tro, hvor jeg kan skrive klissete noveller om deres bryllup nr. 2? (Etter at mannen nylig viste meg et eget forum hvor gammelprøysisk-entusiaster diskuterte på gammelprøysisk (= ørlite, utdødd baltisk språk), er jeg villig til å tro at det finnes.)

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat