Tråd: Amsterdam
Vis enkelt innlegg
Gammel 14-04-23, 12:24   #20
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.469
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Amsterdam

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Vi bodde nær Westerpark, i en deilig AirBnB - si fra hvis du er på jakt etter det også (ikke spes rimelig, da, men vi var 3 og måtte ha flere rom).

Jordaan og oppover er stappfull av gode kafeer, kan feks anbefale Moods coffee corner for deilig frokost, og Drupa Coffee Roasters for den beste kaffen jeg drakk (men det er mye god kaffe, altså).

Vi spiste på Pancake Bakery - ungdommen digget det, jeg var vel litt mer avmålt. Det samme med Sumo, som finnes mange steder (konseptet er 5 serveringer à 4 retter på 90 min) - vi var på Leidesplein, som var kinda Picadilly circus og med service deretter, men visstnok et spesielt konsept for Nederland.

Mer entusiasme for La Perla Pizzeria, som var travelt, men sjarmerende og digg pizza.

Ellers handler jo Amsterdam først og fremst om for meg å vandre rundt og gå seg vill langs alle kanalene mens man prøver å unngå å bli kjørt ned av sykler eller bli ufrivillig stein av passiv røyking. Og det er slett ikke å forakte.

Prikk meg gjerne om airbnb dere bodde på.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat