Vis enkelt innlegg
Gammel 01-12-11, 10:34   #56
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.005
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har noen tatt seg vann over hodet? Redd Barna/Panduro julekalender

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Jeg skjønner at jeg skal være fornøyd med at jeg har gitt denne kalenderen til den av ungene som er helt sjøldrevet (som i 100 % - står opp på egen hånd, lager frokost, ordner matpakke, følger med klokka, gjør lekser, alt).

Jeg håper inderlig at dette er tilfellet også hos oss. Snuppa er riktignok ikke så stor, men tanken er virkelig at hun skal bygge alt selv. Jeg tror jeg har selvbeherkelse nok til å ikke blande meg selv om det ikke blir like fint som på bildet. Snuppa elsker å gjøre akkurat sånne ting som dette, men jeg lurer litt på hvor vi skal gjøre av de 24 pøntegjenstandene som vi ender opp med til slutt. Det er fullt i juleesken vår og det er ikke plass i boden til en større eske.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat