Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-22, 11:14   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når kan barna sitte foran i bil

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Vi har hatt 14 år som grense etter å ha lest en studie for noen år tilbake om at også det er styrken på skjelettet som er viktig og det bestemmes av alder og ikke kun høyde. Sistnevnte er viktig slik at airbag treffer korrekt. Airbag er designet for en voksen, så derfor er skjelettets styrke også avgjørende.

Men siden Trygg Trafikk legger hun høyde til grunn, så må det også være helt ok, tenker jeg. Men vi har altså vært litt ekstra forsiktige. Men her sitter fortsatt Minsten i beltestol og er 143 cm.

Skal se om jeg finner den studien hvis du er interessert.

Jatakk Jeg har også lest det en plass, men klarer ikke å finne det igjen.

Hun sitter i beltestol i baksetet i den store bilen vår, og der er det ikke snakk om å flytte henne frem enda i den - hun ønsker også å fortsette med beltestol for føler hun sitter bedre i den enn på bilpute. Det er i by-bilen jeg vurderer å ha henne foran for bilen er liten og to-dørt og det er heft å styre med flytting av sete og greier ...

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat