Vis enkelt innlegg
Gammel 30-09-20, 09:51   #28
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Dyne] Dun eller fiber?

Jeg er enig med røkla. En billig dundyne vil varme mer og vare lenger enn en fiberdyne i samme prisklasse, tror jeg. Vi har dundyner fra litt ulike produsenter og oppdaterte nylig flere av dem, men da var de gamle 20 år gamle. Og de var egentlig ikke utslitt, men duna var fylt i "tuber" som gikk hele dynas lengde, så ved bruk endte etterhvert all duna i ene enden. Så anbefaler å kjøpe en dundyne der duna er fordelt i ruter. Jeg har aldri kjøpt dem på fullpris, det er svært ofte gode salg.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat