Vis enkelt innlegg
Gammel 09-05-19, 23:24   #102
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Knuse disse jævla sosialistene

Vel, med Ulf Leirstein og andre #metoo saker i minne - trenger han virkelig noen til å passe på seg? Hva er det som må passes på begynner jeg å lure på da. Jeg forsto at Carl I Hagen sa at han hadde ikke kommet i noen situasjoner fordi han hadde alltid med seg Eli og sa at det burde kanskje flere menn gjøre. Hvis FrP skal gå videre nytter det ikke å legge ut sånne kommentarer, synes jeg da.

Unge Høyre lederen, hva var det nå han het, måtte passes på når han var på besøk hos lokallag. Stortingsrepresentanter må kunne passe på seg selv.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat