Vis enkelt innlegg
Gammel 15-08-07, 12:49   #8
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.397
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skryte-/inspirasjonstråd for dårlig husmødre

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

I går la jeg sammen og på plass en LASS med klær! Tre fulle kurver, faktisk! Jeg er flink til å vaske dem, tørke, og legge sammen klærne, det er "på plass biten" jeg har problemer med. Jeg legger dem sammen direkte fra snoren/trommelen, og oppi kurvene. Og så blir liksom kurvene bare stående der. Men i går fikk jeg alt på plass.

Veldig veldig bra!


Jeg har også begynt å legge ting på plass når jeg tømmer snora, og tømmer den gjerne litt før jeg står der med de våte nyvaskede klærne. Sambo sine sokker får han plassere selv da. (Han ordner middag og jeg ordner med klær, sånn er arbeidsdelingen hos oss.)

Obelix: begynn med en ting, og ikke la deg overvelde av alt som burde vært tatt. Det er min strategi, får se hvor lenge den virker.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat