Tråd: Hage 2019
Vis enkelt innlegg
Gammel 24-09-19, 16:34   #34
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hage 2019

Slapt hageår her, jeg har vært kjempesliten hele sommeren og gjort et absolutt minimum. Jeg fikk ikke gjødsla bra nok tidlig på sommeren, så det blei ikke noe av verken gresskar eller melon, gulrøttene blei sådd seint og begynner så vidt å nå spiselig størrelse nå, det var ikke all verdens tomater, men en god del chili. Vi har fått kjørt på grus og lagt steinkant i kjøkkenhagen, satt opp tre nye pallekarmer og bygd to lange kassebed, så det er jo noe. I tillegg har mannen bygd om en støttemur i en skråning. Etter skolestart har jeg knapt nok vært i hagen, jeg har brukt en dag på å stelle og ta inn pelargonier, det er alt. Godt det snart er høstferie, så man får vaska og rydda bort krukker.

Til våren skal vi fjerne et råttent gjerde og erstatte deler av det med hekk, samt grave ut et staudebed, fjerne ei råtten sandkasse og antakelig et huskestativ som har sett bedre dager. Ellers bare plante til - det et jo det som er kos. Får huske å gjødsle, da.

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat