Vis enkelt innlegg
Gammel 22-10-06, 21:28   #62
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Svart arbeid, har du benyttet deg av det?

Vi har en gang brukt en svart elektriker.
Nå har vi hvit vaskehjelp, men det var fordi vi fant et lite byrå som ikke var så dyrt. Jeg hadde ikke hatt noen hemninger med å bruke en svart en hvis det var en jeg fikk anbefalt av noen, men jeg er glad vi fikk det til hvitt.
Jeg tror ikke vi vil bruke svarte håndverktjenester flere ganger, men jeg garanterer ikke at jeg aldri får meg en svart dagmamma. Jeg er mye mer opptatt av at hun er god enn at hun jobber hvitt, dersom de ønsker å avskaffe svart arbeid i den bransjen får de skaffe nok barnehageplasser.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat