Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-17, 19:48   #83
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Studenter med lommepenger fra far og mor

Klarte meg på studielån, lørdags- og sommerjobb. Hadde ukebudsjett, vurderte hvilke bøker jeg måtte kjøpe og hvilke jeg kunne nøye meg med å låne på biblioteket, kjøpte noen bøker brukt. Var vel omtrent den eneste i gjengen som hadde studielån hele året (den gangen fikk man utbetalt for et semester ved semesterstart, planlegging er jo mye mindre krevende nå.)

Fikk en hundrelapp i ny og ne, fikk handle på mutterns regning når hun var på besøk. Hadde veldig godt av det, selv om jeg var veldig gjerrig på øl i helga.

Tenker det er en bra ting å lære seg, det er ellers lett å gå opp i levestandard og veldig vanskelig å gå ned. Å ha prøvd å måtte ha billigbrød med makrell i tomat til middag er bra (ernæringsmessig er det heller ikke så gærent, faktisk. )

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat