Vis enkelt innlegg
Gammel 12-07-09, 10:16   #153
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jackos minnestund på TV

Opprinnelig lagt inn av Toflos, her.

Spiller det noen rolle da?
Om han var adoptivfar eller biologisk far så var han uansett faren hennes.

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Det spiller vel en rolle ift foreldrerettsaken tenker jeg.

:uvitende:
Betyr det at man i usa kan risikere at juridisk familie ikke teller ved adopterte barn, på lik linje som egenfødte? Jeg kan ikke forstå at det skal ha noen betydning for hvor barna blir tatt hånd om kun ut fra den biologiske siden dersom MJ har adoptert eller brukt surrogat eller hva det nå er med inne i bildet her. Her i landet blir man jo automatisk oppført som forelder dersom man er gift og får barn, og det er litt av en papirmølle å rydde opp i dersom man får behov for å endre sånt.
Men jeg er virkelig blånn når det kommer til hvordan ting fungerer i usa, så jeg lurer bare av ren nysgjerrighet på hvorfor dere antar at det blir problemer med dette kun ut fra biologisk opphav.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat