Vis enkelt innlegg
Gammel 15-10-21, 22:12   #372
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Fersken, her.

Krysser fingre for at det blir en dag uten anfall og at du får gjennomført samtalen, kamp.

Samtalen gikk veldig bra. Uten anfall.

Jeg sa som det var.

Sovnet litt på sofa på ettermiddag da.

Men så viser det seg at først har legen som ga meg en medisin på sykehuset i desember i fjor glemt å sjekke interaksjon, fastlege har ikke sjekket interaksjon, nevrolog har sannsynligvis ikke vert klar over at jeg bruker denne medisinen.

Så leser jeg tilfeldigvis på helsenroge etter samtalen at denne medisinen jeg fikk i november i fjor interagere med epilepsi medisinen. Stort rødt kryss og skal ikke kombineres

Ringer apoteket. Jeg kjenner jo de som jobber der (mor er farmasøyt men har utdannet seg til noe annet senere). De bekrefter interaksjoner mellom to av medisinene mine og at de kollidere.

Dette kommer opp ved hver utlevering de har til bofelskapet. Ved sist utlevering (2 uker siden) så spurte hun som godkjente om de var sikre på at jeg hadde fått beskjed om interaksjonen. De andre på apoteket var usikre på vedkommende hadde på nytt gitt beskjed om interaksjon mellom medisinene.

Men JEG HAR IKKE FÅTT BESKJED..

Festlig..

Så da får jeg ringe spesialist og fastlege på mandag og finne ut hva jeg skal gjøre..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv