Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-21, 07:15   #12
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.273
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Hvorfor i helsikke stilles det skyhøye krav til hva vi som foreldre skal tåle fra skole og hjelpeapperatet, og store krav til at vi skal greie å se stort på situasjonen, og samarbeide, også etter massiv dolking i ryggen, når man VET at det fagpersoner har gjort er over alle støvleskaft.

DA skal man "glemme fortiden og tenke fremover", mens feks skolen kan gnåle på at man plukket opp en skolesekk, 3 år etterpå, OG bruke det som grunnlag i bekymringsmelding til barnevernet!

Jeg er HELT ENIG i at man skal samarbeide og tenke fremover. Men jeg tenker at det må da for pokker gjelde alle, og at de som er på JOBB og er FAGPERSONER bør ta ansvar for relasjonen, det er for POKKER ikke min jobb og styrke egoet til fagpersonene! Jeg er mamma!

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv