Vis enkelt innlegg
Gammel 16-09-21, 17:02   #11
Isprinsessen
Vinter
 
Isprinsessen sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3.817
Isprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt liktIsprinsessen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Invitere noen til julefeiring

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Med all mulig respekt å melde, så skal jeg være ærlig og direkte: Dette er en veldig god tanke, men jeg synes ikke det er noe du skal tenke på å gjøre. Jeg klør meg i hodet av at man ene uka har tatt seg vann over hodet fordi man har skaffet seg kjæledyr, for så å tenke at man skal lage juleferiring for vilt fremmede den neste. Det er krevende, og man tar på seg et ansvar overfor folk som antagelig allerede er i en sårbar situasjon. Jeg beundrer ønsket ditt om å være til hjelp, men jeg tror det finnes bedre måter du kan gjøre det på. Jeg kan tipse deg om et arrangement som gjerne trenger frivillige og bidrag. De lager juleferiring for mange hundre i din by hvert år, med julemat, gaver etc.

Akkurat et slikt innlegg jeg også skulle skrive.
Det blir bestandig ekstra stress når man har invitert noen og spesielt noen en ikke kjenner så godt.

Isprinsessen er ikke aktiv   Svar med sitat