Vis enkelt innlegg
Gammel 28-01-21, 09:15   #53
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.880
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sko med pigger

Opprinnelig lagt inn av Primrose, her.

Tja, gode og gode. Jeg har Sarva piggsko også, men synes disse sitter bedre på speilholka. Dette er jo hakket unna stegjern så de har godt grep. Synes ikke det er verre å løpe med disse enn piggsko, men nå har jeg ikke prøvd Icebug som jeg ser at mange er fornøyde med. Jeg liker å veksle på sko, det er derfor jeg går for brodder. En annen fordel er jo at man kan ta de av hvis det er snø og fint i marka, eller hvis det kommer partier på veien som er isfrie.

Det siste der liker jeg også. Her er det ofte vekslende føre på den måten når det først er is.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat