Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-20, 10:18   #138
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Ut fra det jeg har lest og sett (og det er ikke alt, for jeg blir så jævlig forbanna hver gang jeg leser om den saken, at jeg må stoppe meg selv), så kjente Trump Epstein slik alle rike mennesker kjente Epstein. Og Epstein hadde garantert noe på Trump også, slik han hadde det på Clintons. Men hittil er det lite som tyder på at han var på pedoflyet eller pedoøya eller i det hele tatt involvert i den greia der.

Men ellers er det jo en røre alt sammen. Bill Barr. Faren til Bill Barr. Dalton!


Igjen, ikke overraskende at folk er drittlei av noe som virker gjennomkorrupt, men at de skal velge HAN DER?!



Og så FATTER jeg ikke at det ikke går an å finne en helt vanlig, flink, veltalende fyr (ja, vi må ha en fyr denne gangen, for å helgardere), som kan stille mot Trump. Er en olding som har virket tidvis halvsenil i flere tiår virkelig det beste de kunne komme opp med? Med den skandalen med sønnen og Ukraina lurkende i bakgrunnen?

Kunne de ikke valgt Tom Hanks eller noe??

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv