Tråd: Donald Trump
Vis enkelt innlegg
Gammel 11-08-20, 09:47   #137
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Donald Trump

Jeg har heller ikke forstått denne motstanden demokratene har mot ID for å stemme. I mitt hode er det rimelig åpenbart at man må ha det. Men så har vel ikke USA folkeregister på samme måte som det vi har i Norge? Med mindre jeg husker feil.

Og ja, jeg er enig i det du skriver. Det er tragisk at demokratene endte opp med Biden som kandidat. Det var mange gode alternativer.

Men mht Epstein så hadde jo også Trump forbindelser til ham så det holder. Og han har jo ansatt alle ungene sine og ungene til andre bekjente i stillinger tilknyttet administrasjonen.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv