Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-20, 10:42   #7
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp! Jeg må ha et kræsjkurs i komposisjon (enkelt!)

Krøll i filene, så det skulle være C F Am G. Men det går også bra med C-dur, tror jeg. Bare hvite toner i alle de.

Det skal skrives noter i et program (den biten har de fin undervisning i, skal jeg i rettferdighetens navn si), og så spille inn melodilinjen over en innspilt fil som spiller akkordene. Men akkordene er ikke spilt helt frem, så jeg syns det høres litt rart ut.

Menmen, tror hun fikk til noe som passer ganske bra. Jeg er litt mer positiv og løsningsorientert nå enn i går kveld. (Gårsdagen startet med kakebaking kl 6, så 8 timers jobb, så 2 timer KRLE, så forsøksvis enda noen timer jobb, så denne komposisjonen kom litt på toppen av alt. Tror jeg forvansket litt. De skal ikke måtte tenke så mye på kvintsirkel, tror jeg. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat