Vis enkelt innlegg
Gammel 09-09-19, 23:14   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Å bli syk på valgdagen

Opprinnelig lagt inn av Fluke, her.

Jeg ble sittende på legevakt med syk mor valgdagen for mange år siden og fikk da ikke stemt, og det ergrer meg fremdeles. Så jeg forhåndsstemmer alltid, For man vet aldri hva som skjer. Men for oss er det også en høytidelig ting, og vi tar ned ungene inn i lokalet der vi fårhåndsstemmer og viser dem opplegget og snakker om demokrati og stemmerett og sånt.

Svarte visst ikke på hovedinnlegget... Fikk hun stemt?

Jeg vet ikke, men tviler på det. Har ikke snakket mer med henne, og hun var som sagt såpass syk at hun bare lå til sengs. Så antakelig ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat