Vis enkelt innlegg
Gammel 13-01-13, 16:33   #15
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Det handler om kontroll ikke sant. Overvinne."

Fiktivt intervjuobjekt, helt reelle holdninger blant en rekke menn "der ute".

Dette kommer jeg til å snakke vel så mye med sønnen min som døtrene mine om. Voldtektsmennene er oppdratt av noen, de også.

Et annet viktig poeng er at de skinnhellige damene i juryen er voldtektsofrenes verste fiende: "så kort skjørt?", "noen øl, sier du?" tsktsk. Viktig å påådra jentene sine til å bli solidariske, for i prinsippet skal man kunne være naken og drita og aldri bli utsatt for noe. Samtidig skal man oppdra jentene sine til å huske å være passe påkledd og oppegående. Ta vare på seg, rett og slett.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat