Vis enkelt innlegg
Gammel 23-10-20, 13:00   #696
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Når du står LENGE i kø i en kafe. Er det ikke mulig å begynne å tenke over hva du skal ha, FØR du kommer helt fram i disken og det blir din tur? Det er kø BAK deg også!

Jeg har vært kjæreste med mannen min i straks 18 år. Han har til dags dato ALDRI klart å bestemme seg for hva han skal bestille før servitøren har måttet komme en ekstra gang og/eller snakket med personen bak disken om hva de anbefaler. Noen mennesker er rett og slett skrudd sammen sånn.

Derfor liker jeg sånne restauranter som har én meny. "Vi tar full meny - med vinpakke".

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv