Vis enkelt innlegg
Gammel 12-08-10, 14:14   #52
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?

Oppdatering:

Jeg har nå snakket med borettslaget, PBE, byantikvaren, entreprenør og megler.

Borettslaget: Ingen generelle innvendinger, så lenge ikke utbyggingen går ut over huset ellers. Vi for eksempel er den eneste gården i gata uten istapper, og vi vil gjerne beholde det slik.

BPE: Ingen generelle innvendelser. De syns visstnok det bare er kjekt med loftsutbyggelser, siden det senker brannfaren.

Byantikvaren: Heller ingen generelle innvendelser. Vi må forholde oss til loftsveilederen, ikke forandre på fasade, og til tross forå både gul liste og særskilt områdebevaring var det ikke noe i veien for vinduer som lå i taket.

Entreprenør: På ferie, men kommer om 14 dager for å sjekke ut om det er teknisk mulig å bygge ut, samt gi et prisoverslag.

Megler: Kommer neste uke for å gi oss prisvurdering på kjøp av arealet.

Må er vi ENDELIG i gang! Jeg håper virkelig, virkelig det er mulig. Entreprenør er den som kommer til å sende en eventuell søknad til alle instanser som trenger det. Søsteren min har tegnet en veldig fin løsning som gir oss ekstra bad, to soverom og et stort friareale til kontor/lekerom. Og masse, masse, skapplass.

Hvordan er det egentlig med takvinduer og regn?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat