Vis enkelt innlegg
Gammel 30-08-09, 18:39   #50
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som har bygget ut loft i bygård?

Litt oppdatering: Arktitekstsøsteren min og jeg har tittet litt nøyere på loftet, og vi er litt i tvil nå. Det er bare vinduer østvendt, der vi ikke skal bygge ut, og ingen vestvendt. Jeg vet ikke om vi får lov til å lage nye vindushull, når det ikke er noe der fra før. I tillegg er det himla mange piper. Vår leilighet har vært 2 1/2 leilighet, og det er 4 pipeløp som går opp gjennom loftet. Når man da legger til skrått tak, så er det ganske mye areal som forsvinner. Gulvet var heller ikke så pent som jeg husket, men det gjør egentlig ikke noe, siden det måtte byttes uansett.

Vil PBE snakke med oss utenom en formell søknad? Jeg vil nødig sette igang søsteren min med å lage en løsning hvis vi får avslag på grunnlag av noe vi kunne ha funnet ut av på forhånd, som vinduer. Tar sånne søknader veldig lang tid? Vi begynner å bli smådesp på større plass, og vil helst ha ting på plass/i gang innen neste sommer.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat