Vis enkelt innlegg
Gammel 18-12-23, 09:56   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.895
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips: Bursdagshilsener til døde folk på Facebook

Jeg hører med blant de kjipe som aldri gratulerer perifere venner med bursdag via Facebook. Det føles ikke naturlig og det er noe veldig upersonlig og rart over det. Jeg synes heller ikke det er stas å bli gratulert på min bursdag av folk jeg tviler på om husker bursdagen min eller som knapt hadde kjent meg om vi hadde møtt hverandre.

Det å gratulere folk bare fordi Facebook sier man skal, er merkelig. Hvis jeg kjenner folk jeg gratulerer med dagen så dårlig at jeg ikke en gang vet at de er døde, så er det kanskje et tegn på at det ikke er naturlig å gratulere de? Jeg gratulerer selvsagt de jeg vet har bursdag uten å trenge en påminnelse og jeg gjør det da som regel ikke på Facebook, men enten ansikt til ansikt hvis jeg møter de, på telefon eller til nød via sms eller messenger.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat