Vis enkelt innlegg
Gammel 14-08-20, 00:44   #39
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Selges Flipbelt i fysisk butikk?

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Apropos det mannen min sa: Han sier han har lest flere tester som viser at forskjellen mellom pulsklokke og pulsbelte er ganske små (altså på den jeg kjøpte, ikke samtlige). Han viser til ulike tester som er gjort, også med høy puls. Jeg orker ikke leste linkene hans akkurat nå, men kjenner du til de testene, Synnemor?

Skal kjøpe belte, altså. Har bare behov for å sette ham litt på plass i dag..

Har lest en del tester av klokka di ja, husker ikke alle i farta men jeg bruker ofte testene til Hardworkout (jeg kjenner han som skriver dem og han kan de klokkene). Jeg vet ikke hvordan jeg skal linke til artikler her, men du finner den om du googler Garmin Forerunner 245 test Hardworkout.
Han sier at den klokka sammen med GF 945 har en meget god optisk måler (altså håndleddsmåler), men at pulsbelte må til dersom man skal få helt nøyaktige målinger. Han skriver også litt om faktorer som kan påvirke de optiske målingene. De er mange! Jeg tror nok at det er store individuelle forskjeller på hvor nøyaktige målinger du får uten pulsbelte - alt fra Niobe som opplever liten forskjell til meg som opplever at forskjellen kan være 30-40 slag. Jeg følger en haug med folk på Strava, og det er lett som en plett å se hvem som bruker pulsbelte og ikke. De som løper uten pulsbelte har helt merkelige pulsgrafer som umulig kan stemme ut fra det de har gjort. Dette gjelder spesielt intervalløkter, men jeg merker det også på rolige turer (men nå kjenner jeg pulsen min ekstremt godt etter over 30 år med løping da og kan anslå den med meget liten feilmargin.)

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.

Sist redigert av Synnemor : 14-08-20 kl 01:38.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat