Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-20, 12:33   #36
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Selges Flipbelt i fysisk butikk?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ja altså, fysioterapeuten løp på tredemølle. Jeg løper ikke så fort, for all del. Men det ble sjekket under belastningstesten også, det var bare avvik på 1-2 når det var avvik. Den har også helt korrekt plukket opp rytmeforstyrrelse (atrieflutter).

Det var godt gjort å få til så nøyaktige målinger på håndleddsmåling! De optiske målingene blir gradvis mer og mer nøyaktige ettersom teknologien blir stadig bedre, men man har pr. i dag ikke funnet løsningen på å få dem til å bli i nærheten av så nøyaktige som med pulsbelte.
Jeg vil tro at til ditt bruk Niobe burde det gå med klokke uten pulsbelte så lenge du ikke driver noe særlig med løping. Skjønner godt at du helst vil slippe å gå med pulsbelte hele tida (jeg oppfatta det slik at du må registere puls kontinuerlig?)
Det er for øvrig også forskjell på hvor nøyaktig håndleddsmåling er på ulike klokker, jeg aner ikke hvordan Apple Watch kommer ut der. Jeg har Garmin klokke. Jeg bruker håndleddsmåling gjennom hele døgnet utenom trening og føler den er nøyaktig til det bruket, det er når jeg løper at det blir riv, ruskende galt. Mener å ha lest at målingsøyaktigheten på håndleddsmåling også avhenger av hudfarge, hvor på armen man har klokka og hvor stramt klokka er festet.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat