Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-20, 09:13   #34
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Selges Flipbelt i fysisk butikk?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Pulsmåling er viktig for transplanterte. Fysioterapeutene på Rikshospitalet sjekket Apple Watch opp mot Polar pulsbeltet, for å se om det var ok at jeg bare brukte klokken. Siden jeg sa jeg helst ville det. De var skeptiske først, men den målte så og si identisk hele tiden. Så håndleddsmåling kan være helt ok, altså.

Håndleddsmåling går helt fint til måling av puls under vanlige, dagligdagse aktiviteter samt gåing. Målingene er mye mindre nøyaktige når man løper, særlig med litt fart, og feilmålingene øker på høyere intensitet. Dersom man kun går eller løper rolig, er behovet for pulsbelte mindre enn for dem som løper raskere eller ønsker å bruke klokka til registrering av puls under løpeøkter med høy intensitet som f.eks. intervalltrening.

Hvis du blir skikkelig sliten av å løpe med puls på 140-150, er du ikke på roligtur. På rolige turer skal intensiteten være så lav at du føler at du kunne holdt på leeeenge og du skal kunne prate med andre underveis uten vanskeligheter.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat