Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-20, 08:26   #64
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det eldste møbelet ditt?

Det må være skuvsengen min, både hvis jeg regner alder og eierskap. Jeg vet ikke hvor gammel den er, men 1800-tallet-ish. Moren min kjøpte den på loppis, lenge før slikt ble populært, fjernet all maling og oljet den. Jeg hadde den som seng fra jeg var ti til jeg var rundt 16 (og hadde vokst fra den for flere år siden). Også har den flyttet rundt med meg på diverse hybler og hus siden. Og nå bruker Minsta den som sofa, etter at begge ungene har sluttet å sove i den for fle4e år siden. Den er bare 170 cm lang, så ikke så egnet som seng for voksne.

På andreplass kommer kanskje BBB-reolen vår. Den er arvegods hjemmefra og har vært med meg i alle fall siden studietiden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat