Vis enkelt innlegg
Gammel 13-08-20, 07:50   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.862
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Selges Flipbelt i fysisk butikk?

Opprinnelig lagt inn av Synnemor, her.

Gratulerer med pulsklokke!
Jeg vil absolutt anbefale deg å ha et pulsbelte til klokka. Håndleddsmåling fungerer greit til gåing og helt rolige aktiviteter, men er veldig unøyaktig når man løper. Hos meg kan det gjerne være 30-40 slag feil og da er jo vitsen borte.

Om 140-150 er høyt er vanskelig å bedømme når man ikke vet makspuls eller terskel. Har du 180 i makspuls er det litt høyt, men har du over 200 er det fin langturpuls. Eneste måten å finne riktig makspuls på er å teste den. Det kan man få gjort på en del Løplabb-butikker, på enkelte treningssentre og noen steder på Høgskoler eller andre utdanningsinstitusjoner for idrettsfag.

Jeg skal kjøpe belte etterhvert. Mannen insisterte på at jeg burde prøve uten først, selv om jeg kom med argumentene dine... Han sier at klokka «lærer» og blir kjent med kroppen med etterhvert som jeg bruker den. Men jeg skal ha belte, altså.

Og jeg skal finne ut av makspulsen også. En gang. Foreløpig orker jeg ikke tanken, og sommeren har vært litt tøff. Men grunnen til at jeg tror 150 er høyt er at jeg blir dødssliten på disse turene. Pulsen dundrer og jeg må gå i bakker. Det føles liksom bare for høyt.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat