Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-20, 22:59   #32
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor spiser man i Trondheim sentrum?

Hevd/Una ja eller Frati er omtrent det samme, samme eier.. Greie pizza- og pastaretter, anbefaler Cozzen på Una. Standard «moderne» italiensk med bruk av gode råvarer.

Sot/sabrura synes jeg er skitten og udelikat, men lokalene er kule.

Døgnvill og Super Hero Burgers har ganske lik kvalitet på burgerne, men det er betydelig hyggeligere å sitte ned på Døgnvill. De har også veldig gode milkshakes (både med og uten alkohol) som passer til maten (men ikke kjøp stor for den er på 8dl).

Grano synes jeg har helt ok pizza. Ikke noe galt men ikke som Villa Paradiso (jeg synes generelt at de skimper mer på fyllet på «autentisk» italiensk pizza i Trondheim).

Le Bistro ligger nedi Munkegata (under gamle Frati) der serverer de, som navnet tilsier, mat inspirert av franske tradisjonelle bistroer. Jeg synes maten er helt meh og skjønner ikke hvorfor de avsluttet Bari

Hvis dere vil ha en litt fancy matopplevelse uten å blakke dere er Spontan Vinbar veldig, veldig bra. (Mulig det er venteliste der).
Samme gjelder for Bula Neobistro. Der er det litt mer krevende mat enn på Spontan med mye syre og salt - mye smak, men godt!

Indisk i Søndre (over Bello sko) serverer god, indisk mat i ganske dølle lokaler

Jonathan og den franske bistroen på Britannia skal være low-key-alternativene der i gårdene. Begge deler er jazza opp etter åpning og jeg har hørt bra ting men ikke vært der sjæl enda. (Men jeg anbefaler baren!! Den er vindunderlig).

Jeg har en personlig favoritt i Ristorantino Italiano som er en familiedrevet italiensk restaurant som ikke har like fancy lokaler som Hevd/Una og Frati, men som har vel så god mat. Ligger øverst i Nordre.

Hvis dere vil ha mexicansk mat anbefaler jeg Frida i Fjordgata.

Alt må bookes i forkant nu til dags!

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat