Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-22, 23:04   #15
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.422
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan finner jeg frem til en fin brilleinnfatning?

Jeg har fått beskjed om at brillene ikke har det bra oppe på hodet. Innfatningen blir presset utover og det er lett at de faller av.

Gabriel var flink. Han er ikke optiker så må du ha synskontroll så anbefaler jeg Stefan. Og så Gabriel for å velge briller. Jeg passer på å følge med når Krogh har kampanje og så går jeg dit da. Jeg kar dem anbefale hvilke glass jeg bør ha. Jeg har ikke de aller aller tynneste, men de beste mot riper og bok ned antirefleks om jeg husker riktig. Jeg må ha bra glass ettersom jeg har progressive og det da gir mindre utfordringer med bra glass.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat