Vis enkelt innlegg
Gammel 21-12-23, 11:40   #36
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.599
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klart vi trenger mer autoritære foreldre!

Ja, jeg hadde ikke gått på kino for å se samme filmen flere ganger selv (med enkelte unntak!), og forventer ikke at barna mine skal gjøre det heller. Kino er dyrt, det er også et aspekt jeg tar med i beregningen når jeg sier at jeg ikke ser samme film på kino flere ganger.

Barna mine er også i veldig stor grad delaktige i avgjørelser om hva vi spiser. Vi planlegger middag for en uke fremover, fra fredag til torsdag, og dette er barna med på. Vi snakker sammen om hva vi skal spise, hva vi må handle for å lage det, hva som passer å lage på dager med dårlig tid og alt det der. Når vi spiser middag får alle i familien litt av alt på sin tallerken, også velger man helt selv hva eller hvor mye man vil spise, og ingen har lov til å kommentere andres spising. Til alle andre måltider velger de selv blant tilgjengelige alternativer, eller vi spør om noen har noen forslag til noe vi alle kan spise.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.

Sist redigert av Input : 21-12-23 kl 11:46.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat