Vis enkelt innlegg
Gammel 07-08-07, 23:58   #40
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

En utrolig stygg sak.

Rent faglig er det dessuten urovekkende at det her synes som at personens uro, urinering og spying nærmest er brukt mot pasienten. Sjangling, blodig oppkast og manglende kontroll på vannlating etter hodetraume er tegn på økt trykk i hjernen som ambulansepersonell skal kjenne til.

Akkurat det tenkte jeg og UTEN at jeg kan noe om sånt. Ingen tisser på seg for morro eller for å være slem mot andre. I allefall IKKE når de knapt kan stå oppreist. Jeg er 99% sikker på at dette er REN rasisme. Utrolig at dette kan skje i 2007.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat