Vis enkelt innlegg
Gammel 06-09-10, 22:44   #67
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: En liten oppfordring? (Blodgivning)

Jeg har vært blodgiver tidligere, men fikk beskjed av blodbanken at jeg var uegnet som blodgiver fordi de hadde så store problemer med å få tappe blodet. Nålen skled hele tiden ut av blodåren uansett hvordan de la den, og hver gang jeg hadde gitt blod var jeg gul og blå fra håndledd til overarm. Jeg har nok kjipe blodårer generelt, etter siste fødsel var jeg innlagt pga en temmelig heftig infeksjon og det var problematisk å få administrert antibiotika intravenøst.
I tillegg ble jeg veldig slapp i etterkant hver gang jeg hadde gitt blod, jeg var egentlig helt ute å kjøre i ukesvis etterpå med slapphet, svimling og lavt blodtrykk.

Veldig synd, for det er kjempeviktig å gi blod. En dag er det du eller en av dine nærmeste som kan trenge blod, og jeg oppfordrer alle som kan bli blodgiver om å melde seg!

Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat