Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-20, 19:29   #83
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tilbringer dere nyttårskvelden?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg kunne tenkt meg å feire nyttår på en hytte på fjellet tror jeg. Langt vekk fra folk, fest og fyrverkeri. Med fyr på peisen, god mat, kortspill og yatzy. Men jeg har ikke tilgang på hytte så da måtte det blitt en av DNT sine, og de er ikke alltid like lett å komme seg til med små barn.

Jeg mimret i går, 20 år siden min søster, en venninne og jeg fikk millenniumshypen i vrangstrupen og rømte til ei enkel hytte langt på fjellet. Gikk inn på ski i en time i mørke og 20 minus kvelden før, kokte pinnekjøtt på vedovn, skålte inn det nye årtusenet med cognac i turkopp ved bålet utendørs, under en enorm stjernehimmel, så tente vardebål på flere av fjelltoppene rundt, og bare svakt fyrverkeri i det fjerne. Topptur første nyttårsdag med skyfri himmel og perfekt skiføre. Beste nyttårsfeiringa!

Hvis du ønsker å leie mindre og billigere hytte bør du skjekke ut inatur.no, hvis du ikke har gjort det før. Kan finne mye bra der.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 01-01-20 kl 20:03.
My er ikke aktiv   Svar med sitat