Vis enkelt innlegg
Gammel 13-09-20, 09:14   #258
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.402
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av Madicken, her.

Jeg har også rødt Iittala-servise. Skulle så veldig gjerne ha utvidet samlingen, men det er jo umulig å finne nye deler! Noen som har peiling på hvor man kan få tak i flere deler til dette serviset?

Finn. Sett opp et søk så skal du se at det ramler inn deler jevnlig. Jeg har et teemasøk gående, for å se om jeg fikk nok lyst på det (Jeg liker det veldig godt, men rødfargen passer ikke helt til kake/brød-serviset jeg allerede har). Og når vi kan reise igjen: Ittala-outleten op Nordbysenteret.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat