Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-21, 11:03   #414
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2021

Da var den store dagen gjennomført! Det ble virkelig en fantastisk dag med talen fra Storebror til Storesøster som høydepunktet for min del. Å høre en 17-åring uttrykke sine følelser for søsteren sin på en morsom og rørende måte, fikk meg til å føle at vi har skapt en familie med tette bånd alle veier. Storesøster var som en eneste stor sol hele dagen, alle gjestene så ut til å kose seg skikkelig, mat og kaker smakte kjempegodt - og vi har masse rester til å kose oss med de neste dagene. Jeg er så glad i dette nettverket vi har samlet oss gjennom årene! Noen er familie med blodsbånd, venner er familie vi har valgt selv. Jeg føler meg rett og slett ekstremt velsignet i dag - selv om kroppen verker som om noen skulle ha slått den med er balltre…

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat