Vis enkelt innlegg
Gammel 06-04-21, 10:35   #4
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.932
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Martha Louise og media

Sånn har jo hun fungert siden hun ble voksen. Glad i medieomtale når den er positiv og holder på sin rett til privatliv når hun gjør noe dumt.

Jeg forstår egentlig at hun gjør dette, for det gir henne muligheten til å skape en medievirkelighet. Hennes døtre får medieoppmerksomhet, og da kan det være bedre å være i forkant og komme med sin egen versjon. Jeg leser riktignok ikke Se og Hør og vet ikke helt hva de kan ha funnet på, men ellers synes jeg at media har vært hensynsfulle og latt hennes døtre ha sine privatliv i fred.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat