Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-18, 10:40   #37
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags laken trenger vi?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

The obvious. Tenkte ikke så langt.

Jeg tror det var Safran som fant det på skikkelig bra tilbud på nett for et års tid siden?

Jeg får litt dårlig samvittighet for å promotere et så dyrt laken, og jeg er helt sikker på at det finnes mange minst like bra som er billigere. Mitt Gantlaken ble kjøpt i hurten og sturten fordi vi hadde bestilt ny seng som jeg syns ble penest uten et laken som hang nedover kantene. Jeg ante ikke at det fantes kun overmadrasslaken før jeg spurte om hvordan man redde opp en kontinentalseng pent her inne.

Stakk innom Fru Lyng, fikk dette anbefalt, og det er virkelig godt. Tettvevd akkurat passe glatt syns jeg. Ikke sånn "shiny-glatt", men mer "tykkvevd med bra tråd-bomulls-glatt".

Jeg har bare ett, i tillegg til det som ikke er så digg fra Kid, men er på jakt etter noe i like bra kvalitet som Gant sitt, men i økobomull.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat