Vis enkelt innlegg
Gammel 11-05-21, 10:25   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Landbruksoppgjøret- bøndene har brutt

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Egentlig hadde vi trengt REKO-butikker, eller bedre nettsider for bestilling, som kan brukes av de som er litt mindre strukturerte i matvarehandlingen sin enn de som handler på REKO. Jeg elsker konseptet, men er elendig til å bruke det, fordi hodet mitt ikke klarer å bestemme seg for om jeg faktisk trenger 30 egg om en ukes tid (når innlegget dukker opp i feeden min).

Dette er litt på siden av saken, men har du sett dyrket.no? Vi kjøper alt av kjøtt, fisk og egg derfra, og det fungerer bedre enn Fritt&Villt som vi brukte før, nettopp fordi vi ikke må planlegge så himla langt frem i tid.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat