Vis enkelt innlegg
Gammel 04-11-19, 20:54   #49
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Besøk av venner som har hund

Jeg tar aldri med meg hunden med mindre hunden er invitert. Hun klarer seg fint hjemme alene. Hvis vi har besøk av noen som er redd hund sender jeg hunden ut i hagen. Det går også fint.

Det er derimot et par andre situasjoner som nevnes her som jeg sikkert hadde blitt "den rare bikkje-dama". Jeg ville aldri bundet hunden min ute i hagen hos andre. Da ville hun mest sannsynlig blitt urolig og bjeffet. Så hvis jeg var på tur med hunden og ble invitert inn ville jeg takket nei hvis ikke hun også var velkommen inn. Eller jeg hadde spurt om vi kunne ta kaffen ute.

På nyttårsaften er vi hjemme med hunden. Hun hater raketter og kan ikke være alene. Så hvis vi blir invitert bort er det med hund, eller vi takker nei. (Har aldri vært aktuelt fordi vi alltid har selskap selv.)

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat