Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-19, 13:19   #27
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte fra hus til leilighet?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Min mor bor i 3. etg. i en annen blokk i nabolaget, og jeg synes faktisk det er upraktisk fordi det da blir så langt å gå når man skal ut, eller ned i kjelleren til bilen. Man skal ikke kimse av hvor irriterende det kan være å fly opp og ned med masse handleposer, eller fordi man har glemt noe.
Men akkurat det der er selvfølgelig et personlig valg.

Akkurat det er en vanesak, vil jeg si. Har bodd ti år i tredje etasje (uten heis) nå, og man lærer seg å bære med seg mye opp trappene.
Også enig i at med små barn er det fint å bo i første med plen rett utafor platten sin, det har jeg også gjort.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat