Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-19, 12:26   #23
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Flytte fra hus til leilighet?

Jeg bor i 1. etg. og trives med det. For min del er akkurat det viktig siden jeg har små barn og det da er enklere for barna å komme seg ut og inn. I tillegg får jeg da større uteplass siden jeg og kan benytte den felles plenen som ligger utenfor leiligheten min. Jeg trenger heller ikke å tenke på at lyd skal forplante seg til leilighet under. Bygget jeg bor er veldig nytt, og veldig godt isolert så jeg hører knapt noe fra naboene. Bortsett fra de rett over som har hund. Kan høre når hunden logrer.

Nabolaget her er genrelt sett veldig rolig så støy utenfra er heller ikke noe problem. Men det vil jo såklart variere.



Min mor bor i 3. etg. i en annen blokk i nabolaget, og jeg synes faktisk det er upraktisk fordi det da blir så langt å gå når man skal ut, eller ned i kjelleren til bilen. Man skal ikke kimse av hvor irriterende det kan være å fly opp og ned med masse handleposer, eller fordi man har glemt noe.
Men akkurat det der er selvfølgelig et personlig valg.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv   Svar med sitat