Vis enkelt innlegg
Gammel 09-03-18, 23:02   #34
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Å invitere søskenbarn i konfirmasjon

For oss er det naturlig å invitere, men nå har mine barn bare 3 søskenbarn. Selv har jeg over 30 og det var ikke alle som var invitert i min konfirmasjon. Jeg ble heller ikke invitert til alle mine søskenbarn. Spesielt ikke de som bodde andre steder i landet.

Mannen har mange yngre søskenbarn som har blitt konfirmert etter at vi ble sammen og fikk barn og det har variert om vi har blitt invitert eller ikke. Noen har invitert oss bare til kaffe, noen til hele konfirmasjonen, noen har bare invitert mannen alene og andre har ikke invitert oss i det hele tatt. For oss har ikke dette vært så big deal, vi kommer om vi er invitert og det er i nærheten. Hadde nok ikke reist til en annen del av landet eller til utlandet dersom det ikke var noen som er svært nær oss.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat