Vis enkelt innlegg
Gammel 22-06-11, 23:41   #26
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: [Biologer] Hva mangler på Hillisplottet her?


Med sex mener jeg "utveksler gener med", saan statistisk sett. Samme hvordan det skjer. Ikke noe artsbegrep inneholder Sannheten, men er som sagt upraktisk med haplotyper saann i dagligtale, saa man faar heller ta bryet med aa tenke over hva man egentlig mener hver gang man bruker ordet. (En mer realistisk versjon av det treet ville jo bla. hatt en masse smaa eller store streker paa tvers over, og blitt et nett like mye som et tre).

Ellers ville jeg knapt nok hatt noen av "sekkebegrepene" over. "Plants", "Animals", "Bacteria" og "Archaea", greit nok, men jeg ville heller tatt bort den litt meningsloese og ekstremt polyphyletiske gruppa "Protists" enn aa legge til flere.

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat