Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-11, 20:16   #151
Sundae
Bør lage seg en tittel selv
 
Sundae sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.417
Sundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt liktSundae er virkelig godt likt
Standard

Sv: Endring av prikkesystemet, Markedsplassen og M2

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Ikke sant! Hvis du klikker på "Hjelp" og så velger "Om", så skal du få opp versjonsnummer om jeg ikke tar feil. Er det en gammel utgave av IE, så oppgraderer man. Er man virkelig smart, bruker man Firefox eller Opera.

Jeg lurte litt på om det kunne være at du prøver å prikke noen du allerede har prikket nylig, men hvis det er slik at du får sendt avgårde prikken men uten kommentarer, så er det nok andre ting som er problemet. IE, fex. Eller kanskje du har litt mange faner oppe i IE samtidig?

Jeg fant ut at jeg har IE 8. Er det gammelt?

Mannen maser om at jeg burde bytte nettleser, så da har jeg ikke lyst.

Når man prikker noen nylig prikket får man jo beskjed om det, så det er ikke det. Mange faner kan det være (8).

Men, neste prikk jeg prøvde å gi gikk fint. Ingen hang-up på den. Så det skjer bare innimellom (sjekket nå og så at det skjedde idag, og to ganger den 18.e feks. Lenger bak så jeg ikke på panelet). Og når det ikke skjer glemmer jeg egentlig at det er noe problem.

Sundae er ikke aktiv   Svar med sitat