Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-23, 15:19   #58
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.755
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du spise mat du ikke liker?

Jeg var 13 år og på besøk hos slektninger i København. Gamle tante Selma hadde laget rømmekolle/fløtekolle eller hva det nå heter, i hvert fall er det melk/fløte som har stått timevis i sola og surnet. Neitakk, sa jeg skrekkslagen, jeg visste godt hva det var fordi min mor av og til laget det på hytta. Åh, det smager sgu dejlig, forsikret tante Selma bestemt og nærmet seg med en diger øse av faenskapet. Jeg hadde fjernet tallerken min fra bordet og sto og tviholdt på den. Da den smekkfulle øsa bare var et par cm fra tallerken dro jeg den lynkjapt til meg, og da tante Selmas reaksjonsevne ikke var noe å skryte av havnet all guggen på golvet.

Jeg hadde ingen høy stjerne hos tante Selma fra før, og etter dette stuntet ble jeg som et stjerneskudd å regne.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat